Sale!

קיושו אינפרנו MP9 TKI4 – רכב 1/8 באגי ניטרו קיט

3,600.00 3,490.00

רכב קיושו אינפרנו MP9 TKI4 זהו הדגם חדש והמתקדם ביותר לרכבי 1/8 באגי ניטרו מתוצרת קיושו יפן, מעל 30 שנה של ניסיון ו-8 אליפויות עולם זכתה סידרת ה-MP ( יותר מכל רכב אחר בעולם ) בהיסטורית מירוצי 1/8 באגי ניטרו.

רכב הקיושו MP9 TKI4 שתוכנן ע”י יוצ’י קנאי היפני שהוא בעצמו אלוף עולם נוספו בקיט 22 שידרוגים מהדגם הקודם כגון : המתלים, מערכת העברת הכוח, אוירודינמיקה ועוד.מטרת השינויים לשפר את הקלות בנהיגה, מהירות בפניות ואמינות.

הקיט MP9 TKI4 מיוצר בטוקיו יפן.

הקיושו TKI4 אלופת ישראל לשנת 2016-2017 נהג יניב סיון

הקיושו TKI4 אלופת ארה”ב 2017 -נהג ג’ארד טיבו 

הקיושו MP9 TKI4 אלופת אירופה לשנת 2016 נהג אליוט בוטס מסלול רדובן ספרד.

bootswinsf bootswins5f bootswins3f

סדרת הקיושו MP9 אלופת אירופה 4 שנים ברציפות!!!

MP94eurochamp

סירטון של הקיושו TKI4 בפעולה.

תמונות של הרכב : 

סירטון של הקיושו MP9 TKI4 בפעולה , נהג יוצ’י קנאי אלוף עולם והמתכנן של הקיושו MP9 TKI4.

לחצו על התמונות להגדלה

סירטון של ה-MP9 TKI4 לצפייה לחצו על PLAY:

סירטון נוסף יוצ’י קנאי המתכנן של ה-TKI4 מסביר את היתרונות של הרכב מהדגם הקודם יחד עם נהגי קיושו במסלול בלאס וגאס שיארח את אליפות העולם השנה.

לקיושו MP9 TKI4 נוספו 22 שידרוגים:

1- חופת ה-TKI4 – החופה שודרגה עם מבנה ארוך יותר לתא הנהג, הגג של החופה הונמך על מנת לאפשר זרימה אוורודימית טובה יותר . תא הנהג הוצר יחד עם חלונות מאוזנים יותר שהוזזו יותר קדימה ,תרמילי הצד הוזזו קדימה.שינויים אלה מייצרים כוח גרר קדמי טוב יותר שמשפר את האחיזה.

2- כנף מרובת אלמנטים קלת משקל: בדיקות מקיפות הוכיחו כי המשקל המופחת של כנף Lexan מועילה לביצועי הרכב. כנף ה- TKI4 כוללת מבנה דק להורדת משקל, אך החומר מסוגל לעמוד התרסקות. שני כנפונים אנכיים מרכזיים נוספו ושני מחברים בגדלים שונים שיושבים על הכנף האחורית מאפשרים שינוי עוצמת הגרר האחורי.

3-תושבת כנף תחתונה עם תמיכה: תושבת הכנף החדשה ב-TKI4 מגיעה עם הרחבות גלויות על החלק החיצוני של תושבת הכנף שמשפרת את התמיכה של הכנף המעודכנת והקלה ובכך מקטין משמעותית את הסבירות לנזק במקרה של תאונה חמורה. תושבת הכנף הונמכה על מנת לשמור על הרצף האורודינמי עם החופה החדשה. בנוסף,הנמכת הכנף מצמצת משמעותית את האפשרות של נזק בתאונה.

4- זרועות המתלים הקדמיות חוזקו והאורכו: הזרועות הקדמיות חוזקו באזורים שמופעל לחץ רב כמו כן האריכו את הזרועות ב- 2 מ”מ מ-ה TKI3. הזרועות הארוכות מביאות את החלק הקדמי של הרכב לגבול המקסימלי לתקן העולמי ע”פ IFMAR ( ההתאחדות העולמית לשלט רחוק ), הארכת המתלים הקדמים משפר מאוד מהירות הרכב בסיבובים.

5-זרועות המתלים האחוריות חוזקו : זרועות המתלים האחוריות חוזקו באזורים הפנימים של הזרוע. באזורים החיצונים הזרועות לא חוזקו על מנת לשמור על גמישות מסויימת. זרועות TKI4 חוזקו על מנת לעמוד בתנאים קיצונים תוך שמירה על התנהגות רכב אחידה ואפשרות כיוון נוחים בתנאי שטח שונים.

6-הנאקלים הקדמים שופרו- עודכנו על מנת לשפר אקרמן: הנאקלים ( מפרקי ההיגוי ) קוצרו בכדי לשנות את זווית אקרמן לזוויות חדות יותר עד 19 מעלות! דבר המשפר את מהירות הפניה ויציבות במסלולים קופצנים. TKI4 נושאת יותר מהירה בפינה מכל דגם קודם לפניה.

7-הבים אחורים שופרו :ההבים האחורים מאלומיניום CNC שופרו עם אפשרויות כיוונון נוספות של שינוי רול הסנטר של הרכב, בהב העליון 4 אפשרויות ,ובחיבור של ההב לזרוע שתי אפשרויות דבר היוצר 4 אפשרויות לשינוי הרול סנטר במקום 2 בגרסה הקודמת.

8- בולמי הזעוזים שופרו – בולמי הזעזועים ב-TKI4 מגיעים משופרים כסטאנדארט עם בית בולם עשוי טפלון מצופה להתנהגות בולם מהירה יותר.

9- סרבו סייבר של הרכב שופר- הסרבו סייבר ב-TKI4 מגיע מהחומר הקשה עם הקפיץ הקשה על מנת לשמור על זוויות ההיגוי בתנאי שטח קשים, כיוון הסרבו סייבר שופר וקל מאוד לכוונו ללא קושי.

10- פיסטונים לבולמים 1.5X5 חורים – הפיסטונים 1.5X5 נבדקו על מספר רב של מסלולים, הם מייצרים קצת פחות תנועה חלקה של הבולם אך עובדים בצורה לינארית יותר. הם בעיקר טובים יותר על מסלולים עם הרבה בליטות קטנות ומסלולים אשר משתנים בזמן מירוץ. הפיסטונים יוצרים הרגשת ביטחון עבור הנהג על משטחים קופצנים ולא אחידים.

11- מוטות תופסני זרוע 4 מ”מ ( HINGPIN ) משופרים – מוטות תופסני המתלים חוזקו. מוטות תופסני הזרוע הקדמי והאחורי ב-TKI4 עשויים מחומרים איכותיים שנבחרו בקפידה עם ניסיון של מעל 30 שנה לאמינות טובה יותר.

12-ציריות  93mm HD : ה-TKI4 מגיעה עם ציריות 93 מ”מ HD עבות לאמינות מירבית. זהו האורך האידיאלי עבור זרועות המתלה הקדמיות שעודכנו.

13 – מסנן אוויר ודלק תוכנן מחדש: מסנני אוויר פתוחים חשובים מאוד לשמירת נקיון המנוע בתנאי שטח מאובקים, מסנן האויר של TKI4 איכותי מאוד ונועד להגן על המנוע. בית מסנן אוויר תוכנן מחדש המאבטח את חלקי פילטר אויר ופילטר הדלק שלא יזוזו גם במירוצים עם גמרים ארוכים במיוחד.

14- מוטות היגוי ארוכים יותר : מוטות ההיגוי עודכנו בהתאם לשיפור אורך הזרועות הקדמיות.

15- הפינים של מוטות תפיסת הבולמים שופרו – בדגמים הקודמים הפינים שתופסים את הבולמים היה להם צד מסויים שטוח ולא תמיד היה קל להכניס אותם למתלה כראוי. ב-TKI4 את הפינים ניתן לחבר לזרוע הבולם ולאבטח את הבולם לזרוע בכל מצב ללא חשש.

16- פעמון לקלא’ץ מאוורר – הפעמון המאורר מאפשר הורדת מסה מסתובבת ושיפור תצרוכת הדלק. כמו כן מקרר את הקלא’ץ דבר היוצר אמינות טובה יותר.

17- שרוולי בולמים מעודכנים – שרוולי הבולם מגיעים כיחידה אחת ללא שרוול כמו בגירסאות הקודמות לאמינות מירבית ומשמירה מפני כניסה של אבק לאורך זמן.

18- קופסת הרסיבר שופרה – כעת ניתן להעביר מספר חוטים בין הסרבויים למקלט ללא כל בעיה , הוספת חיישנים טלמטריה או RPM, טרנספונדר ומפסק דיגיטלי בקלות.

19- מחברי היגוי 6.8 מ”מ משופרים – מחברי ההיגוי עובו בדופן החיצוני לשמירה על מבנה הדוק סביב כדורית ההיגוי לאמינות מירבית.

20- ג’אנטים – הג’אנטים ב-TKI4 קלים יותר ועדכנים במידות לכל צמיג שקיים בעולם , בנוסף אזור ההדבקה על הג’אנט מגיע מחוספס כסטאנדרט להדבקה חזקה של הצמיג לג’אנט.

21- אומי נעילה לגלגלים – אומי הנעילה מגיעים עם גומי פנימי למנוע פתיחה של הג’אנט בזמן של עומס רב.

22- מכווניני הבולם – מכוונני הבולם סומנו לכיוון גובהה הבולם בצורה קלה ויעילה

TKI4 כולל:

רכב ה-1/8 ניטרו המוצלח ביותר משחר הסטורית מכוניות השלט
אבולוציה של אלופת העולם MP9 TKI3
גוף אווירודינמי חדש
כנף מחוזקת עם סנפירים ותופסנים
זרועות מתלים קדמיות מחוזקות 2 מ”מ רחב יותר
זרועות מתלים אחוריות מחוזקות
כנף פרופיל נמוך עם תושבת כנף מחוזקת
תושבת המתלים הקדמית/אחורית חוזקה
סרבו סייבר קשיח עם קפיץ קשה
ציריות 93 מ”מ לכל הרכב
הנאקלים הקדמים שונו לזוויות התקפה חדות יותר
קופסת הרדיו שופרה להעברת החוטים בצורה קלה ויעילה
הב אחורי עם אפשרויות כיוון נוספות
פינים שתופסים את הבולמים למתלה שודרגו להרכבה קלה
מוטות 4 מ”מ שתופסים את הזרועות הקדמיות והאחריות עשויים מחומר חזק יותר
מסנן אויר במבנה חדשני למניעת תזוזה
תופסני ההיגוי עובו לאמינות מירבית ולמניעת חופשים
פעמון קלאץ מאורר להורדת מסה מסתובבת וקירור הקלא’ץ

מפרטי טכני 

אורך: 490 מ”מ
רוחב: 309 מ”מ
גובה: 180 מ”מ
בסיס גלגלים:  325 מ”מ
מרווח גחון 254 מ”מ
יחס הילוך: 11.7: 1
משקל: 3300 גרם

סכמה של הרכב מפורט לפי מקטים ( להגדלה לחצו על התמונה )

דרוש כדי להשלים את הקיט : 

מערכת שלט 2 ערוצים ו-2 סרווביים.
מנוע בנפח .21 ואגזוז לחץ.
כלים להנעה : קופסת התנעה, מצת לפלגים.
סוללות עבור מערכת השלט והמקלט.
צמיגים ודבק צמיגים.
בקבוק דלק.
דלק.
כלים עבור ההרכבה.

מגוון שידרוגים לרכב TKI4 להשיג בארסיזון-שופ ( לחצו על התמונה להגדלה ) :

 TKI4partsTKI4parts2

Category: .

Product Description

רכב קיושו אינפרנו MP9 TKI4 זהו הדגם חדש והמתקדם ביותר לרכבי 1/8 באגי ניטרו מתוצרת קיושו יפן, מעל 30 שנה של ניסיון ו-8 אליפויות עולם זכתה סידרת ה-MP ( יותר מכל רכב אחר בעולם ) בהיסטורית מירוצי 1/8 באגי ניטרו.

רכב הקיושו MP9 TKI4 שתוכנן ע”י יוצ’י קנאי היפני שהוא בעצמו אלוף עולם נוספו בקיט 22 שידרוגים מהדגם הקודם כגון : המתלים, מערכת העברת הכוח, אוירודינמיקה ועוד.מטרת השינויים לשפר את הקלות בנהיגה, מהירות בפניות ואמינות.

הקיט MP9 TKI4 מיוצר בטוקיו יפן.

הקיושו TKI4 אלופת ישראל לשנת 2016-2017 נהג יניב סיון

הקיושו TKI4 אלופת ארה”ב 2017 -נהג ג’ארד טיבו 

הקיושו MP9 TKI4 אלופת אירופה לשנת 2016 נהג אליוט בוטס מסלול רדובן ספרד.

bootswinsf bootswins5f bootswins3f

סדרת הקיושו MP9 אלופת אירופה 4 שנים ברציפות!!!

MP94eurochamp

סירטון של הקיושו TKI4 בפעולה.

תמונות של הרכב : 

סירטון של הקיושו MP9 TKI4 בפעולה , נהג יוצ’י קנאי אלוף עולם והמתכנן של הקיושו MP9 TKI4.

לחצו על התמונות להגדלה

סירטון של ה-MP9 TKI4 לצפייה לחצו על PLAY:

סירטון נוסף יוצ’י קנאי המתכנן של ה-TKI4 מסביר את היתרונות של הרכב מהדגם הקודם יחד עם נהגי קיושו במסלול בלאס וגאס שיארח את אליפות העולם השנה.

לקיושו MP9 TKI4 נוספו 22 שידרוגים:

1- חופת ה-TKI4 – החופה שודרגה עם מבנה ארוך יותר לתא הנהג, הגג של החופה הונמך על מנת לאפשר זרימה אוורודימית טובה יותר . תא הנהג הוצר יחד עם חלונות מאוזנים יותר שהוזזו יותר קדימה ,תרמילי הצד הוזזו קדימה.שינויים אלה מייצרים כוח גרר קדמי טוב יותר שמשפר את האחיזה.

2- כנף מרובת אלמנטים קלת משקל: בדיקות מקיפות הוכיחו כי המשקל המופחת של כנף Lexan מועילה לביצועי הרכב. כנף ה- TKI4 כוללת מבנה דק להורדת משקל, אך החומר מסוגל לעמוד התרסקות. שני כנפונים אנכיים מרכזיים נוספו ושני מחברים בגדלים שונים שיושבים על הכנף האחורית מאפשרים שינוי עוצמת הגרר האחורי.

3-תושבת כנף תחתונה עם תמיכה: תושבת הכנף החדשה ב-TKI4 מגיעה עם הרחבות גלויות על החלק החיצוני של תושבת הכנף שמשפרת את התמיכה של הכנף המעודכנת והקלה ובכך מקטין משמעותית את הסבירות לנזק במקרה של תאונה חמורה. תושבת הכנף הונמכה על מנת לשמור על הרצף האורודינמי עם החופה החדשה. בנוסף,הנמכת הכנף מצמצת משמעותית את האפשרות של נזק בתאונה.

4- זרועות המתלים הקדמיות חוזקו והאורכו: הזרועות הקדמיות חוזקו באזורים שמופעל לחץ רב כמו כן האריכו את הזרועות ב- 2 מ”מ מ-ה TKI3. הזרועות הארוכות מביאות את החלק הקדמי של הרכב לגבול המקסימלי לתקן העולמי ע”פ IFMAR ( ההתאחדות העולמית לשלט רחוק ), הארכת המתלים הקדמים משפר מאוד מהירות הרכב בסיבובים.

5-זרועות המתלים האחוריות חוזקו : זרועות המתלים האחוריות חוזקו באזורים הפנימים של הזרוע. באזורים החיצונים הזרועות לא חוזקו על מנת לשמור על גמישות מסויימת. זרועות TKI4 חוזקו על מנת לעמוד בתנאים קיצונים תוך שמירה על התנהגות רכב אחידה ואפשרות כיוון נוחים בתנאי שטח שונים.

6-הנאקלים הקדמים שופרו- עודכנו על מנת לשפר אקרמן: הנאקלים ( מפרקי ההיגוי ) קוצרו בכדי לשנות את זווית אקרמן לזוויות חדות יותר עד 19 מעלות! דבר המשפר את מהירות הפניה ויציבות במסלולים קופצנים. TKI4 נושאת יותר מהירה בפינה מכל דגם קודם לפניה.

7-הבים אחורים שופרו :ההבים האחורים מאלומיניום CNC שופרו עם אפשרויות כיוונון נוספות של שינוי רול הסנטר של הרכב, בהב העליון 4 אפשרויות ,ובחיבור של ההב לזרוע שתי אפשרויות דבר היוצר 4 אפשרויות לשינוי הרול סנטר במקום 2 בגרסה הקודמת.

8- בולמי הזעוזים שופרו – בולמי הזעזועים ב-TKI4 מגיעים משופרים כסטאנדארט עם בית בולם עשוי טפלון מצופה להתנהגות בולם מהירה יותר.

9- סרבו סייבר של הרכב שופר- הסרבו סייבר ב-TKI4 מגיע מהחומר הקשה עם הקפיץ הקשה על מנת לשמור על זוויות ההיגוי בתנאי שטח קשים, כיוון הסרבו סייבר שופר וקל מאוד לכוונו ללא קושי.

10- פיסטונים לבולמים 1.5X5 חורים – הפיסטונים 1.5X5 נבדקו על מספר רב של מסלולים, הם מייצרים קצת פחות תנועה חלקה של הבולם אך עובדים בצורה לינארית יותר. הם בעיקר טובים יותר על מסלולים עם הרבה בליטות קטנות ומסלולים אשר משתנים בזמן מירוץ. הפיסטונים יוצרים הרגשת ביטחון עבור הנהג על משטחים קופצנים ולא אחידים.

11- מוטות תופסני זרוע 4 מ”מ ( HINGPIN ) משופרים – מוטות תופסני המתלים חוזקו. מוטות תופסני הזרוע הקדמי והאחורי ב-TKI4 עשויים מחומרים איכותיים שנבחרו בקפידה עם ניסיון של מעל 30 שנה לאמינות טובה יותר.

12-ציריות  93mm HD : ה-TKI4 מגיעה עם ציריות 93 מ”מ HD עבות לאמינות מירבית. זהו האורך האידיאלי עבור זרועות המתלה הקדמיות שעודכנו.

13 – מסנן אוויר ודלק תוכנן מחדש: מסנני אוויר פתוחים חשובים מאוד לשמירת נקיון המנוע בתנאי שטח מאובקים, מסנן האויר של TKI4 איכותי מאוד ונועד להגן על המנוע. בית מסנן אוויר תוכנן מחדש המאבטח את חלקי פילטר אויר ופילטר הדלק שלא יזוזו גם במירוצים עם גמרים ארוכים במיוחד.

14- מוטות היגוי ארוכים יותר : מוטות ההיגוי עודכנו בהתאם לשיפור אורך הזרועות הקדמיות.

15- הפינים של מוטות תפיסת הבולמים שופרו – בדגמים הקודמים הפינים שתופסים את הבולמים היה להם צד מסויים שטוח ולא תמיד היה קל להכניס אותם למתלה כראוי. ב-TKI4 את הפינים ניתן לחבר לזרוע הבולם ולאבטח את הבולם לזרוע בכל מצב ללא חשש.

16- פעמון לקלא’ץ מאוורר – הפעמון המאורר מאפשר הורדת מסה מסתובבת ושיפור תצרוכת הדלק. כמו כן מקרר את הקלא’ץ דבר היוצר אמינות טובה יותר.

17- שרוולי בולמים מעודכנים – שרוולי הבולם מגיעים כיחידה אחת ללא שרוול כמו בגירסאות הקודמות לאמינות מירבית ומשמירה מפני כניסה של אבק לאורך זמן.

18- קופסת הרסיבר שופרה – כעת ניתן להעביר מספר חוטים בין הסרבויים למקלט ללא כל בעיה , הוספת חיישנים טלמטריה או RPM, טרנספונדר ומפסק דיגיטלי בקלות.

19- מחברי היגוי 6.8 מ”מ משופרים – מחברי ההיגוי עובו בדופן החיצוני לשמירה על מבנה הדוק סביב כדורית ההיגוי לאמינות מירבית.

20- ג’אנטים – הג’אנטים ב-TKI4 קלים יותר ועדכנים במידות לכל צמיג שקיים בעולם , בנוסף אזור ההדבקה על הג’אנט מגיע מחוספס כסטאנדרט להדבקה חזקה של הצמיג לג’אנט.

21- אומי נעילה לגלגלים – אומי הנעילה מגיעים עם גומי פנימי למנוע פתיחה של הג’אנט בזמן של עומס רב.

22- מכווניני הבולם – מכוונני הבולם סומנו לכיוון גובהה הבולם בצורה קלה ויעילה

TKI4 כולל:

רכב ה-1/8 ניטרו המוצלח ביותר משחר הסטורית מכוניות השלט
אבולוציה של אלופת העולם MP9 TKI3
גוף אווירודינמי חדש
כנף מחוזקת עם סנפירים ותופסנים
זרועות מתלים קדמיות מחוזקות 2 מ”מ רחב יותר
זרועות מתלים אחוריות מחוזקות
כנף פרופיל נמוך עם תושבת כנף מחוזקת
תושבת המתלים הקדמית/אחורית חוזקה
סרבו סייבר קשיח עם קפיץ קשה
ציריות 93 מ”מ לכל הרכב
הנאקלים הקדמים שונו לזוויות התקפה חדות יותר
קופסת הרדיו שופרה להעברת החוטים בצורה קלה ויעילה
הב אחורי עם אפשרויות כיוון נוספות
פינים שתופסים את הבולמים למתלה שודרגו להרכבה קלה
מוטות 4 מ”מ שתופסים את הזרועות הקדמיות והאחריות עשויים מחומר חזק יותר
מסנן אויר במבנה חדשני למניעת תזוזה
תופסני ההיגוי עובו לאמינות מירבית ולמניעת חופשים
פעמון קלאץ מאורר להורדת מסה מסתובבת וקירור הקלא’ץ

מפרטי טכני 

אורך: 490 מ”מ
רוחב: 309 מ”מ
גובה: 180 מ”מ
בסיס גלגלים:  325 מ”מ
מרווח גחון 254 מ”מ
יחס הילוך: 11.7: 1
משקל: 3300 גרם

סכמה של הרכב מפורט לפי מקטים ( להגדלה לחצו על התמונה )

דרוש כדי להשלים את הקיט : 

מערכת שלט 2 ערוצים ו-2 סרווביים.
מנוע בנפח .21 ואגזוז לחץ.
כלים להנעה : קופסת התנעה, מצת לפלגים.
סוללות עבור מערכת השלט והמקלט.
צמיגים ודבק צמיגים.
בקבוק דלק.
דלק.
כלים עבור ההרכבה.

מגוון שידרוגים לרכב TKI4 להשיג בארסיזון-שופ ( לחצו על התמונה להגדלה ) :

 TKI4partsTKI4parts2

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “קיושו אינפרנו MP9 TKI4 – רכב 1/8 באגי ניטרו קיט”

Powered by WordPress | Designed by: Premium WordPress Themes | Thanks to Themes Gallery, Bromoney and Wordpress Themes